Ko makin Kurus ….Apa rahsia??

Ko makin Kurus ….Apa rahsia??

Ko makin kurus ..Apa rahsia??

Assalamualaikum & Salam sejahtera

Kurus ke? macam gemuk je lagi?

Selepas entry gedik tempoh hari.Yang INI..

banyak sangat email, SMS, whatsapp yang saya dapat.

” ko makan apa Ainul? “

Kembang kempis hidung Mama Arreessa ni 🙂

Terus terang Ainul cakap Ainul seronok sangat sebab walaupun berat yang diingini belum dapat lagi tapi berat  makin turun compare dengan dulu.

Macam-macam produk Ainul pernah ambik tetapi tak berjaya pun “)

Sampai la kepada corset termahal tu 🙁

Last year Ainul berkenalan dengan Shaklee..iaitu ESP.

Mula ambik ESP untuk bagi tenaga, cergas. Ainul keje selalu drive utara, selatan..Jadi sangat la penat.Nak pastikan production susu tak menurun untk Arreessa lagi.walaupun Ainul tak pump lagi tetapi Ainul kena pastikan susu sentiasa mantain sebab masih df Arreessa kalau ada dengan dia.

Alhamdulillah lepas makan ESP selain badan bertenaga, kulit pun cantik, susu pun pekat & meriah. Siapa sangka Ainul pernah bengkak breast kat tempat keje sebab memang tak pump dah.Nasib baik la ada orang sudi pinjamkan pump dia.Ainul pump dan terpaksa la buang sebab memang tak bawa botol apa apa pun.

Selain ESP, Ainul makan lecithin.Yelah nak kurus. Lecithin ni berfungsi untuk pecahkan lemak. Seminggu Ainul boleh turun 4kg.Tak percaya? Ainul pun tak percaya..hehehee..tapi mungkin munggu tu Ainul ada main bowling dan buat aktiviti lasask sikit.Jadi cepat la turun.Lepas tu turun cuma takla mendadak.Tak bagus jugak kalau turun drastik sangat.

Terbaru ada terserempak kawan kat opis.Just tegur lama tak nampak.Dia terus pegang-pegang lengan Ainul. Tanpa berkata apa-apa kami terus beredar.Petang itu Ainul dapat email dari dia tanya ” eh Ainul lecithin harga berapa ye?” hehehhee dia memang tahu ainul makan shaklee ni.

Alhamdulillah..Alhamdulilah… seronok sangat

Semangat lagi nak KURUS untuk raya nanti..

Jom kawan-kawan ..

Promo untuk Ramadhan masih lagi ON.

Supaya kita bergaya di pagi Raya “)

Bagaimana ESP Shaklee Membantu Cepat Kurus?

Jika kita ingin badan yang kelihatan lebih langsing dan kurus, kita perlu mengambil sumber protein yang tinggi. Di dalam Energizing Soy Protein Shaklee (ESP) terkandung sumber makanan tambahan yang amat baik untuk pengawalan berat badan.

Protein tinggi yang terdapat pada Energizing Soy Protein Shaklee (ESP) boleh menyekat hormon ‘ghrelin’ yang merangsang nafsu kelaparan dan meningkatkan tahap ‘cholecystokinin’ (CCK), iaitu suatu penahan selera yang mengisyaratkan otak untuk menghasilkan rasa kenyang atau puas.

Protein di dalam Energizing Soy Protein Shaklee (ESP) juga mempunyai sifat termogenik yang menyebabkan badan membakar lebih banyak kalori. Protein di dalam Energizing Soy Protein Shaklee (ESP) turut menyokong untuk membina jisim otot pejal yang penting untuk mereka yang sedang berdiet serta dapat menurunkan berat badan.

Asid-asid amino di dalam Energizing Soy Protein Shaklee (ESP) memberi isyarat kepada otot untuk membaiki struktur dan kekuatannya, akhirnya memberikan tenaga untuk membakar kalori dan lemak.

Protein di dalam Energizing Soy Protein Shaklee (ESP) turut meningkatkan jisim otot pejal, merangsangkan pembakaran lemak dan mengurangkan penyimpanan lemak baru untuk memastikan tiada kesan yo-yo akibat daripada diet yang melampau!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *