3 sebab Kena Tonton Filem Volkswagen Kuning Di Pawagam

Kisah Volkswagen kuning mengganggu di jalan raya bukan cerita baru kita dengar. Ainul sendiri pernah dengar beberapa tahun lepas. Kawan kawan opis la selalu mengusik ” ko nanti drive malam alam jangan la terserempak dengan Volkswagen kuning ” . mentang mentang la kena drive oustation sorang sorang. Alhamdulillah 6 tahun selalu outstation drive siang malam tak pernah lagi kena kacau dengan Volkswagen kuning. minta dijauhkan la.

Bila mendapat jemputan malam pratonton filem terbaru arahan Shadan Hashim terbitan MIG ni, teruja pulak nak tengok. Rupanya kisah Volkswagen kuning ni adalah kisah benar. ianya benar benar berlaku di Karak Highway. *gulp*

Filem lakonan Pekin Ibrahim, Atikah Suhaime dan beberapa barisan artis hebat. Filem ini adalah filem ke 115 terbitan MiG. jadi bila sudah ke 115 buah filem , adakah filem ini berbeza dari kisah hantu, seram sebelum ini?


3 sebab Kena Tonton Filem Volkswagen Kuning Di Pawagam


1. Hantu yang berbeza

Kalau sebut cerita hantu, cerita seram terbayang hantu pocong, hantu raya. Hantu dengan muka buruk ya amat sampai kita tak sanggup nak tengok, rambut panjang mengerbang dan mesti baju putih. Di filem Volkswagen Kuning ini ada hantu ke? ke kereta itu berubah jadi hantu? atau memang tiada hantu langsung? apapun tiada hantu pocong mahupun hantu terbang sana sini. lain dari yang lain. nak tahu? kena la ke pawangan 22 september ini

2. Hero bukan Pekin Ibrahim?

Kata pelakon utama Pekin apsal pulak bukan hero ni. siapa hero dalam filem ini? Pekin atau ada hero ke dua? mesteri sungguh la Filem Volkswagen Kuning . Volkswagen Kuning  ke hero nya? ehh pelik la kan. Jadi dah tahu kenapa perlu tonton filem ini 22 September ini? Cepat beli tiket 

3. Misteri Volkswagen Kuning terbongkar

Siapa yang pernah dengar kisah kisah berantai pasal Volkswagen Kuning  ni sejak dulu mesti terujakan. Apa kisah disebalik Volkswagen Kuning  ini. kenapa dia selalu kacau orang di jalan raya. takde geng nak racing ke. Misterinya Volkswagen Kuning  sampai masuk suratkhabar tau.

petikan dari  Utusan 

3 sebab utama ini kalau korang nak tahu kenapa, siapa, apa maka sila beli tiket untuk tonton sendiri di pawagam 22 September 2016 ini.

Bongkarkan Misteri Volkswagen Kuning yang menghantui kita di lebuh raya…

Trailer Filem Volkswagen Kuning

Sekitar majlis Malam Pratonton Filem Volkswagen Kuning semalam di Cathay Cineplex di eCurve Damansara

2 Replies to “3 sebab Kena Tonton Filem Volkswagen Kuning Di Pawagam”

  1. Hi I am from Parkson Edutainment World Sdn Bhd. We have three business entities:

    1. Royale Unicorn Education – International Pre-School
    2. Little Kingdom – Educational Theme park
    3. Talking Tom House – Theme restaurant

    We would like to invite you over for a meeting with my managing director, Mr Adam Swee on Friday, 4th November 2016 at 2pm in Little Kingdom (Level 3 , Parkson Maju Junction Shopping Mall) to discuss a project we are working on, in hopes of collaborating with you.

    Kindly let me know if you are available. Should you be unable to attend, please do let me know so that we can reschedule the meeting. I can be reached at 016-4220744

    Thanks & Regards,
    Chew Yee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge