Berapa lama berat turun dengan ESP Shaklee ?

Berapa lama berat turun dengan ESP Shaklee ? Susah jugak nak jawab soalan ni. Ramai betul bertanya so Ainul jawab la kat sini ye. Harap dapat membantu kawan-kawan.

Berapa lama tu bergantung pada metabolisme badan masing-masing. Ada orang metabolisme dia tinggi. Kejap dah turun berkilo. Ada orang ambil masa 2bulan 3bulan akan nampak hasil.

Jom kita tengok testimonial saya sendiri..

2 minggu saya konsistent makan ESP & cinch shakes waktu pagi. Malam jarang sebab selalu lupa.hehhee..Alhamdulillah puas hati. Tapi dah makan ESP, cinch ni bukan la duduk relax je. Aktifkan la badan. Sapu sampah ke, sidai baju ke ..jadi benda-benda ni boleh buat badan kita berpeluh. jangan ingat kena p gym je

testimonial sahabat yang berjaya turunkan berat dengan ESP shaklee. Ada yang ambil masa bertahun dan ada yang 2minggu pun dah nampak beza. Jadi ikut badan masing-masing. Yang BEST bila makan ESP ni kita takde la tak makan. Makan macam biasa cuma nafsu nak makan banyak tu takde .
kurus dengan esp shaklee, set kurus shaklee
2 minggu konsistent makan ESP, lecithin & alfalfa pun dah nampak hasil yang BEST. Dia pun cakap kena minum air masak 3,4 liter sehari. Baru proses pembakaran lemak cepat

 

kurus dengan esp shaklee, set kurus shaklee
Berapa tahun dia ambil untuk kurus? lama kan tapi berhasil hanya dengan ESP…Sabar tu kunci kejayaan. malas nak tunggu sila la p gym , kawal makan…

 

kurus dengan esp shaklee, set kurus shaklee
Berat dr 85kg ke 55kg…
Ingat ye kalau tak makan lagi la berat susah nak turun. Makan la macam biasa. Cuma kawal la pengambilan makanan berminyak, segera..
Alahhh..kalau macam tu baik tak payah ambil supplement.. kena faham apa itu supplement ye. Kita makan tapi 100% ke kita dapat zat tu. Sayur pun masak sampai layu. nasi berminyak minyak… Buahan pun dah macam2 kena racun. kalau tanam sendiri buahan, sayuran bagus la.. confirm 100% dapat zat.
Yang BEST bila ambik supplemet, badan rasa segar, kulit pun cantik. Takde la nak kurus sangat muka macam pucat, suram..
Selamat mencuba…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge