Cabaran 30hari Blogging Day 12: Petua Cantik Ainul Mustafa

Cabaran hari ke 11.  Petua cantik. Akak nak bagi petua orang lain akak tak tau jadi lebih afdhal akak bagi petua diri sendiri la kan..Akak tahu akak tak secantik erra fazira, Angelina Jolie tapi akak teteap perasaan akak cun . sila jangan muntah ijau ok. hehe

Ainul bukan la kategori orang yang kulit flawless. Sejak zaman sekolah muka memang banyak jerawat. Bila dah kawen, jerawat dah berkurang cuma parut parut jerawat tetap ado. Selain itu kulit muka ainul kering dan tak sekata.
Nampak tak kulit nampak gelap.. 

Bila pakai bedak 10 inci muka nampak putih macam opera cina. 
Sekarang??
muka tanpa make up sebab tak suka make up.. parut jerawat tu masih lagi ada cuma berkurang

TIPS CANTIK dari saya
Buat masker ESP, Alfalfa & Vitamin C Shaklee.. Sekali sekala je buat. Bukan setiap hari. Muka rasa sedap, bersih je
Selain itu minum air masak at least 2 liter sehari. Segala toksin dalam badan di nyah keluarkan dia
Vitamin apa yang saya makan?
Harus la set kulit shaklee. Memang puas hati dan napak beza yang ketara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge