Demam, tonsil bengkak..dugaannn!!

Dah lama tak demam. Sekali demam lengkap dengan batuk, selsema & bengkak tonsil
Paling tak tahan tonsil bengkak. Adus!!! Nak telan air liur pun perit..macam luka je tekak. 1st time kena.harap tak kena lagi dah. Sengsara beberapa hari tak boleh nak makan.bila makan benda sejuk batuk pulak.
Kesian kat maryam.menyusu pun tak puas. Mama makan tak lalu.makan ice cream maryam pun batuk.

Lama tak makan ice cream.ikutkan nak pantang lama ice ni tapi apa kan daya..dah itu je ubat.telan la juga.
Hari ke dua..ice cream +kiwi. Kiwi kan banyak vitamin c. Sedap betul tapi kena control takut maryam batuk.
Sian anak anak mama kena jaga mama tak sihat..
Mama bayar hutang..bawa korang p jalan jalan ye 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge