Kasut Sekolah Anak Senang Kembali Putih Tanpa Perlu Letak Kapur Banyak

Musim musim hujan ni mesti mak mak susah hati dengan keadaan kasut sekolah anak anak kan. Kasut sekolah yang warna putih kalau terkena lumpur, becak hujan ni kotornya bukan senang nak basuh.

Ingat masa sekolah dulu, jenuh menyental nak hilangkan. Rendam punya lama pun still nak kena sental hilangkan. Kadang-kadang tak 100% hilang.Kena letak pulak kapur 2-3 layer. Akhirnya kasut jadi keras.hehe

Bila kurang aktiviti menyental dengan kuat maka kurang la kebarangkalian kain kasut tu terkoyak. Kalau asyik sental je mesti la senang koyakkan. Nak kena beli lain. Kasut bukan murah. puluh ringgit jugak. Itu kalau seorang anak. kalau 5 orang ?

Sebagai ibu tak akan la kita nak melarang anak anak bermain semata – mata takut kasut kotor. Ishh!! bermain kan akan aktifkan anak anak dan lagi banyak mereka akan belajar

Alhamdulillah bila sudah berjumpa penyelesaian , makin senang la kerja para ibu. Rendam dan kekotoran degil senang hilang. Malah makin berseri seri.

Tak perlu dah nak patah pinggang, sakit tangan nak sental kasut sekolah anak anak kan..

Harga hanya RM48 sahaja… cecair ni pekat. guna 1-2 titik je.


Untuk mendapatkan pencuci ajaib yang macam goreng pisang panas ni, jangan segan-segan hubungi saya, SMS/wasap  013-3612717  atau jika anda senang berhubung melalui emel, boleh emel saya ke ainulfadzilah@gmail.com. Boleh juga pm di facebook saya Ainul Fadzilah Mustafa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge