Pencuci Lantai Tanpa Perlu Dibilas Banyak Kali.Jimat Masa & Tenaga

Sejak kecil Ayah Ainul sangat cerewet pasal lantai. Kalau dia jejak je lantai melekit memang kena marah la kami adik beradik sebab tak mop lantai. Boleh dikatakan seminggu 2kali mop lantai. kadang-kadang hari hari depends pada keadaan lantai. Bila ada anak kecil ni lagi la kena mop selalu. makan tumpah sana sini. Yang kita nampak sempat la lap.mana yang tak nampak tu, silap silap tetamu datang tolong perasan kan untuk kita. Adoi!!

Suka mop lantai ni. Cara senaman paling senang di rumah. Tapi bila meningkat usia ni, nak mop selalu sakit pinggang wooo..

Mula mula kena mop guna pencuci lantai. Selepas tu kena pulak mop dengan air biasa. Pencuci lantai kebanyakkan bersabun. Ada bahan kimia, licin dan tak sesuai untuk anak anak kalau mereka terkena pencuci lantai

Kebanyakan ibu ibu bekerja mesti nak JIMAT MASA & TENAGA kan. Sabtu Ahad la nak mop lantai, basuh baju.. dua tiga kali kena buat benda yang sama leceh la kan

Sejak Ainul guna pencuci serbaguna Basic H ni sangat jimat masa dan tenaga. Mop hanya sekali sahaja. tak perlu nak bilas 2-3 kali.

Basic H ni tidak bersabun, tiada bahan kimia dan mesra alam sekitar. Anak anak lepas tu nak guling-guling atas lantai pun tiada masalah. Tiada nak risau akan efek kulit baby

Lantai menjadi lebih bersih dah berkilat.
Mencuci lantai dengan Basic H ini lantai tidak akan melekit. Tidak perlu bilas. Senang keje kan..
Basic H ni juga Favourite Oprah tau.

Tak perlu dah nak patah pinggang nak mop lantai kan..

Harga hanya RM48 sahaja… cecair ni pekat. guna 1-2 titik je.

Untuk mendapatkan pencuci ajaib yang macam goreng pisang panas ni, jangan segan-segan hubungi saya, SMS/wasap 013-3612717 atau jika anda senang berhubung melalui emel, boleh emel saya ke ainulfadzilah@gmail.com. Boleh juga pm di facebook saya Ainul Fadzilah Mustafa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge