Tips Memujuk Anak Suka Minum Susu

Arreessa memang tak suka minum susu. Risau sangat takut zat, nutrien yang sepatutnya tak cukup untuk dia membesar dengan sihat. Makanan yang berkhasiat sememangnya patut kita berikan tetapi ianya belum tentu cukup untuk anak kita.  Ada anak yang susah nak minum susu memang mencabar. Bila sudah besar lagi mencabar nak suruh dia minum susu. Macam macam alasan la. Paling geram bila dia dah pandai buang susu tu. Sabar je la Tips Memujuk yang Ainul dah buat dan ianya berjaya adalah 1. Sediakan susu bersama buah buahan Ainul sediakan susu carrot untuk Arreessa. Dimana Ainul blend susu dugro dengan carrot inilah hasil susu yang diblend dengan carrot.  Muka tak rela nak minum susu pada awalnya. Rupanya Ainul salah cawan. Tips lain adalah pastikan cawan kegemaran anak anak ye. Baru menarik perhatian dia Bila dah minum baru tahu sedap. Serius sangat sedap sebab Ainul pun rasa. Sedap sangat sampai Mama Arreessa tumpang minum sekali     Betul ke dia suka. Tengok la video ni 2. Buat…