Suplemen Terbaik Bantu Luka Bersalin Ceaser/Bedah Pulih Dengan Cepat

Ainul sendiri ada pengalaman bersalin secara ceaser 9 tahun lepas. Jom kita throwback kisah pengalaman pertama lahirkan anak sulung 9 tahun lepas secara ceaser. Masa bersalin anak 1st belum kenal apa apa supplement. Ainul hanya makan ikan haruan fresh je. Bab lain masa berpantang Ainul tetap buat macam bertungku, pakai bengkung, mengurut. Bila bersalin anak ke 2 dan 3 Alhamdulillah secara normal dan Ainul dah kenal supplement. sangat berbeza lah bila ambil supplement dengan tak. ofcos luka cepat sembuh. badan bertenaga, berat senang turun

kawan kawan Ainul pun ramai yang amalkan supplement ni selepas bersalin ceaser. sangat beza. luka cepat sembuh. Ainul kongsikan feedback diaorang.

ni wife kawan Ainul masa kat UTM dulu. bersalin anak ke 5. Bersalin anak 1-4 normal. Masa ke 5 kena cezser pulak. Dia sendiri cakap beza bersalin normal dengan ceaser. padahal dia nurse. yelah bila dah rasa sendiri tau la azabnya kan.

Seelpas je bersalin ceaser, dia terus beli vivix dengan Ainul. Alhamdulillah seminggu dia cakap dah ok.

 

Suplemen Terbaik Bantu Luka Bersalin Ceaser/Bedah Pulih Dengan Cepat

 

yang ke 2 ni kawan masa kerja dulu. Anak ke 3 kena czer sebab doktor cakap anak besar. 1st time bersalin ceaser kan. Alhamdulillah seminggu bersalin kena balik Kelantan sebab ada kematian ahli keluarga. Perjalanan jauh. dia cakap semua orang tengok dia bertenaga, muka berseri tak macam orang dalam pantang

 

Suplemen Terbaik Bantu Luka Bersalin Ceaser/Bedah Pulih Dengan Cepat

 

 

Suplemen Terbaik Bantu Luka Bersalin Ceaser/Bedah Pulih Dengan Cepat adalah VIVIX

 

Vivix Mempercepatkan Penghasilan Sel-Sel Baru.

Vivix Shaklee mengandungi khasiat antioksida yang sangat tinggi.

Vitamin yang tinggi kandungan antioksida nya sangat penting untuk membantu cepatkan penyembuhan luka termasuk lah luka jahitan selepas bersalin normal atau luka bersalin secara caeser/pembedahan.

Vivix membantu mempercepatkan penghasilan sel-sel baru. Jadi luka pembedahan di bahagian luar dan bahagian dalam menjadi lebih cepat sembuh.

Vivix juga membuatkan ibu menjadi cepat sihat dan bertenaga. Ini kerana vivix mempunyai khasiat resveratrol yang membantu memperbanyakan metokondria didalam sel.Fungsi metokondria adalah untuk membekalkan tenaga kepada sel.

Bila sel bertenaga, tubuh kita juga akan menjadi lebih cergas, sihat dan bertenaga. Sebab itu ramai ibu berpantang yang mengatakan Vivix buat mereka menjadi cepat sihat dan bertenaga malah susu juga bertambah banyak.

luka ceaser cepat kering, production susu ibu meriah

 

Luka ceaser tak sakit selepas 7 hari amalkan vivix

 

luka ceaser kering, badan segar

 

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Vivix, harga vivix untuk ahli dan bukan ahli, cara nak beli vivix atau cara paling cepat nak dapatkan stok vivix dan agen shaklee yang boleh COD Vivix ke rumah anda, boleh hubungi Ainul di

Whatsapp : www.wasap.my/60133612717/vivix.pantang
atau email : ainulfadzilah@gmail.com

PM di FB : Ainul Mustafa 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge