BBQ Picnic Di Tanjung Biru Port Dickson

Perancangan sebulan akhirnya berjaya dilaksanakan. Dah lama tak picnic di Port Dickson. Bila kawan kawan ajak terus zass setuju. Masa ni la nak bawa anak anak bercuti sebelum mama diaorg ni meletops. huhuu

bintang  utama hari ni. Alhamdulillah ada orang sponsor kambeng bbq pinic kami hari tu. Makan sampai pengsan..

Time kami pergi jam 9.30 pagi jadi laut surut masa tu. Sesuai la untuk anak anak bermain. Kemain seronok diaorang ni. Maryam la suka. sampai taknak balik.

Semua kena bawa pot luck. jadi banyak makanan sedap sedap hari tu. Ainul bawa mee goreng je. Tu je la mak buyong ni larat nak buat. hihihi


Alhamdulillah cuaca tak panas sangat hari tu. Aktiviti picnic , mandi pantai pun senang. Sekali sekala berkelah dengan kawan kawan memang syiok la kan. Asyik makan je. huhuhu

ASBGateway Port Disckson berjalan lancar. Next destinasi ke manakah kita?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge