Aidiladha 2010

Hari raya pertama kami bertiga.Hari raya pertama buat arreessa.Pagi-pagi mama dah p mandikan dia.Arreessa tak meragam pun pagi tu.macam tau-tau je hari tu hari raya.kena pakai baju yang cantik-cantik…

Malam raya, tolong MIL buat ketupat..hahahaha kelako ada yang besar giler, ada yang kecik..layan je la.janji ada rupe paras ketupat tu.

 Muka-muka amatur membuat ketupat….
Di Hari Raya

                                                       Arreessa yang mulatttt..

Selamat Hari Raya 🙂

Comments

  1. Saia Az says:

    salam aidiladha ea, salam blogging, jemput singgah ke rumah saya plak ea, budak baru, hehe, salam kenal (:

  2. faraulah says:

    tak tau pun Areesa datang Opis tadi…Auntie nak bagi hadiah….dah lama bawak, tapi selalu terlupa nak bagi kat Papa Areesa

  3. Ainul says:

    hai azza!nanti ainul follow blog awak ye.tp jgn lupa follow ainul gak:)

    kak mah: faiz tak bgtau ke??? sian auntie.nanti arreessa p sana, arreessa bgtau ye:)

  4. KiD says:

    waaahhh.. comeynya baby…
    arreessa.. sedap nama tu.. 🙂

  5. Ainul says:

    TQ kid..nama betoi arreessa zulaikha..nice to know u 🙂

  6. aima in luv says:

    comel baby…
    muaack2 kiss sket.. hehe

  7. anizarina says:

    hahaa…mulat nyee si arreessa nie…comel…

  8. Ainul says:

    aima & rina : tqvm..mmmuahhhh ")

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge