Aidilfitri 2012- part 2

Tahun ni giliran beraya di kampung husband dulu. Kampung dia dokat je..Shah Alam jekk.dah la tu 1 seksyen je.hehehe..Apapun tetap best. Hari sabtu, pagi-pagi kami dah ke umah MIL.kemas rumah.bantu PIL masak apa yang perlu.Arreessa pun bantu jugak tau.tolong sepahkan.hehee

Malam raya, buat ketupat palas dengan MIL.Mak ainul banyak kali pesan tuntut ilmu buat rendang dengan MIL.rendang dia perrrr memang TERBAIKKK.. dah belajar tapi tak reti-reti.Ampunnn mak :))

Pagi raya, siapkan Arreessa & babah dia.Arreessa punya la susah nak bg mandi.yelah selalu mandi lambat sikitkan. ini pagi-pagi dah kena mandi.jenuh nak pakai kan baju kurung.” mama nak seluar” ishh baju kurung pakai kain sayang.ada ke dia cakap kain baju kurung tu seluar.hehee sekali sekali pakai baju kurung memang la macam ni :))

Arreessa cucu kesayangan tok 🙂
lepas makan & solat raya…posing dulu disekitar rumah MIL.Rumah sendiri sudah macam tongkang pecah.tak sempat nak posing 🙁

cun tak kasut raya ainul :))))

Penat posing sana sini…sesi p beraya pulak. Hari tu kami ke Klang.Rumah ibu saudara husband.

Arreessa keje makan biskut raya je..abis baju 
dalam kereta… muka excited dapat banyak duit ..lepas tu zzzz tido kekenyangan

Jom raya lagi…. kali ni kasut dah canteekkk sikit.hehhee
Selamat Hari Raya 🙂

One Reply to “Aidilfitri 2012- part 2”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge