Anak mama dah besar la…

Alhamdulillah Arreessa sudah masuk 5bln. Semalam p check up kat dengan DEMC dgn Paed Arreessa, Dr Fadzilah. Berat Arreessa sekarang dah 6.1kg.semangat betul anak mama. Kena injek sikit semalam tp dia nanges kejap je lps tu sambung borak dgn doctor.pandai la anak mama ni…

Bila dah 5 bulan :-

  • suker tegur orang
  • sangat la peramah
  • Bangun 5.30 pagi ajak mama borak2..
  • suker sgt hisap jari, penumbuk
  • nak boleh menirap 
  • dah menunjukkan reaksi nk makan
  • tangan tak boleh dok diam bila org tgn makan.dia pun sibuk nak tlg suapkan
  • Pantang nampak babah.mesti mcm2 nk cite
  • cari mama bila nk susu & tido je..huhuhuuu
  • suker org bw jalan2.rutin stp hari pagi slps subuh & ptg slps asar mesti tok @ babah @ mama bw jalan2 tasik takpun pusing area sec 8 je..
Arreessa, syg mama,
Mengandung & melahirkan kamu adalah nikmat yang paling indah dalam hidup mama..Segala alahan yang teruk dulu, sakit nak bersalin mcm mama dah lupa.mama dah tak ingat..semuanya kerana kamu    

ARREESSA ZULAIKHA

Comments

  1. alahai mama aressa! so sweet! seriusla…humairah pun mcm tu. nampak papa dia je suka. mcm2 benda nak citer. cari mama bila nk menyusu & tdo.

  2. deena awanis says:

    cepat jer masa berlalu kan..=)

  3. Ainul says:

    Mrs.aisheiteru : rasanya anak pempuan mmg manja dgn ayah kan.

  4. Ainul says:

    deena: tu la pasal.dh besar anak2 kita.rasa mcm baru je kita sibuk dok bincang kisah dlm pantang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge