Ariana Maryam 2bulan

Kejap rasanya masa berlalu.pejam celik pejak celik sudah 2bulan Ariana Maryam.
Berat sudah naik 4.4kg sekarang.lahir dulu 2.4kg. Naik 2kg.sebulan 1kg naik.kuat menyusu jugak si kecik ni. Tengok paha la..dah macam drumstik. Pampers pun dah saiz S.tu pun dah ketat.kena bertukar ke saiz M la tak lama lagi.

Maryam ketika beberapa minit dilahirkan ke dunia. Terus buka mata.
Hari ni check up 2bulan…berat naik 4.4kg.Alhamdulillah kuning takde. Sihat membolat anak mama sekarang
Check up dengan paed Dr Fadzilah. Suka sangat Doctor ni sebab lembut je orang nya. Paed dari Arreessa.memang dah biasa dengan dia
Masa doctor check up boleh pulak maryam borak borak dengan doctor.peramah betul. Bersiap sedia la nak kena injek
Kesian dia kena injek… ala sayang anak mama maryam..
nanges kejap je kan.Maryam kan budak baik.
Lepas tu terus tidur lena. Mama babah dari DEMC bergegas ambil kakak dan terus ke Bangi pun Maryam tetap lena tido.
Budak tidur sambil senyum
Semoga maryam sihat, happy & ceria selalu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge