Saya MAHU kan INI !!!!!!!!!!!!!!!!!

mari kita verangan.. Free je berangan kan. dan tak salah ada IMPIAN. Dari impian baru la kita berusaha kuat mencapai impian.

Impian BESAR.. USAHA pun kena besar. Berangan je dapat air liuq je la ye

2014 New Chanel 6702 Red Lambskin Leather Bag

Merah okey.. bukan nak lawan redmummy tau. Memang suka handbag ni. So dapat kaler merah cun jugak. 

Baju Raya by Rizman Ruzaini

suka sangat kaler ni. Fazura kurus cun la kan.. mak buyong perut ke depan ni sesuai ke?

Sangat cantik yang ni. dan nampak sesuai kalau pregnant kan..
kan BEST kalau Rizman Ruzaini sudi sponsor saya. Boleh pakai masa majlis award nanti. Ahaks!! ko jangan dok feeling retis okey.
RCA..RCA…
Amin!!!!!
Keje kuat… Caiyok !!!

Comments

  1. My Aisy says:

    pergh…mmg cantik baju yang pajura pakai tu kan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge