Selamat Datang ramadhan 2010

Ianya datang kembali..Alhamdulillah ALLAH panjang unur kita untuk sekali lagi menyambut Ramadhan bulan yang mulia & penuh keberkatan ini..( hihihi mcm ustazah lak)

Tahun ni mmg agak mencabar sbb pregnant & pertama kali berpuasa di rumah baru. dan pertama kali kena bgn 4 pagi masak sahur untuk suami tersayang. Tahun lepas tinggal dgn parents in law, so bgn awal gak tp tlg masak sikit je.yg lain MIL & FIL yg masak. Tahun ni nak tak nak mmg la kena paksa bangun. Sian kt hubby & baby lapo nanti..

Malam semalam, sebelum tido masak nasi siap.siang ikan letak dlm fridge.Solat terawikh dgn hubby.1st Ramadhan semangat lebih..hihiihi.4 pagi dah bangun.goreng ikan, goreng sayur & buat sambal belacan. simple je masak.Pagi-pagi tak selera la nk makan kari , gulai sume. Nasib baik En hubby tak cerewet. dia makan je apa yang saya masak. tu pun tambah 2 pinggan “)

Kepada semua selamat berpuasa. dan kpd ibu-ibu yang tgh peknen mcm saya, selamat berpose penuh.jangan “MISS” sahur. tu nasihat gynea saya.

**** kepala otak skrg asik pk nk masak apa utk sahur esok lak****

Comments

  1. Mrs Nageb says:

    selamat berpuasa dear..selamat masak memasak untuk suami tersayang 🙂

  2. Ainul says:

    TQ Mrs Nageb. selamat berpose utk awak jgk.nak masak sahur pun penat nk kena pk..hihihii

  3. Puan nadxoxo says:

    Rajinnya Ainul masak pagi2. Nad dah tak larat nak masak skrg, beli aje haha 😛 Banyak pahal Ainul, mudah2an..

    Slmt berpuasa 🙂

  4. Ainul says:

    masak simple2 je nad.terpaksa.sian kt hubby & baby lapo.Amin harap2 macam tu la.
    selamat berpose jgk 🙂

  5. dialicious says:

    wah gigihnyee ainul..i bgn cuma panaskan lauk je..huhuh..tp berbagai2 jenis gakla..hehe
    nway byknye warehouse sale baby2..tp betol ke period die lama cmtu smpai sept?bestnye!

  6. Ainul says:

    diah: entah2 awal2 ni je yg rajin,hihihi..tp terpaksa jgk sbb takut lapo.kalau blh taknk tinggal pose.nanti nk ganti maleh 🙂
    tu la psl tgk warehouse ni mcm sume nk p.tp skrg masih kuat ok la.lps raya dah kena stand by dah.huhuhuu takot!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge