Supplement Saya Ambil sejak 2011 lagi. dah 9tahun

FEBRET AINUL SEJAK 2011

Ainul suka minum susu, soya, cheese. semualah makan kecuali durian je. hahaha. jangan kecam sis okay
walaupun suka minum susu terutama masa pregnant anak 1st. cramp tetap datang. setiap malam tau. bila dia datang pehhhh menangis meraung sakit. lagi malam tu sejuk hujan. pernah sekali tidur rumah kakak. tidur dengan Ainil Farhana. dia yg tolong picitkan kaki hehe.

Bersalinkan Arreessa czer. nasib baik pakai bengkung. membantu la posture badan. susu sama juga minum tapi rasa badan tak sedap, lenguh lenguh badan. berat badan pulak kategori sungguh comel

Dulu keje selalu travel, outstation. drive sorang sorang. bawalah 2-3 bag. 1 bag laptop, 1 handbag, 1 bag breastpump. ni fesyen mak mak menyusu.
balik malam selepas penat hadap jam yang kadang kadang mau 2jam. fuhhh !!

Bayangkan lah diriku ini suatu ketika dahulu. sebab inilah dulu tersangat comel. penat makan makan dan makan. lagi benda manis
bangun tidur badan lenguh lenguh, penat. dah la Arreessa dulu ratu nangis. kami ni sampai laki bini tido berdiri sambil dukung Arrreessa. anak 1st kot. pernah 1minggu tak cukup tidur. kawan opis tegur ” kenapa ko ni dah macam zombi”

apa perasaan korang? macam orang tak terurus. huhu baru anak 1 tu

Sejak kenal Ostematrix ni. sangat membantu tiada lagi cramp kaki. tidur sangat lena dan bila bangun badan segar sedap sangat. rasa fresh walaupun tidur lambat
barulah sedar sangat penting supplement. bukan sekadar nak kurus, cantik, kulit putih macam barbie. itu kosmetik je

kita nak bertenaga, tidur lena. bila tidur lena bangun muka ceria. bukan macam zombie wei

tepek make up 10 inci pun tak boleh cover muka penat.muka tak ceria, muka stress

siapa yang macam ainul ni. cubalah try ostematrix ni. dah cuba pasti jatuh cinta punya. macam ainul jatuh cinta pada ostematrix dah 9tahun. tak boleh lawan cintaku pada
Joe Labu la hehhe

 

comel tak Ainul dulu. hehee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge