Selamat Datang ramadhan 2010

Ianya datang kembali..Alhamdulillah ALLAH panjang unur kita untuk sekali lagi menyambut Ramadhan bulan yang mulia & penuh keberkatan ini..( hihihi mcm ustazah lak)

Tahun ni mmg agak mencabar sbb pregnant & pertama kali berpuasa di rumah baru. dan pertama kali kena bgn 4 pagi masak sahur untuk suami tersayang. Tahun lepas tinggal dgn parents in law, so bgn awal gak tp tlg masak sikit je.yg lain MIL & FIL yg masak. Tahun ni nak tak nak mmg la kena paksa bangun. Sian kt hubby & baby lapo nanti..

Malam semalam, sebelum tido masak nasi siap.siang ikan letak dlm fridge.Solat terawikh dgn hubby.1st Ramadhan semangat lebih..hihiihi.4 pagi dah bangun.goreng ikan, goreng sayur & buat sambal belacan. simple je masak.Pagi-pagi tak selera la nk makan kari , gulai sume. Nasib baik En hubby tak cerewet. dia makan je apa yang saya masak. tu pun tambah 2 pinggan “)

Kepada semua selamat berpuasa. dan kpd ibu-ibu yang tgh peknen mcm saya, selamat berpose penuh.jangan “MISS” sahur. tu nasihat gynea saya.

**** kepala otak skrg asik pk nk masak apa utk sahur esok lak****

6 Replies to “Selamat Datang ramadhan 2010”

  1. wah gigihnyee ainul..i bgn cuma panaskan lauk je..huhuh..tp berbagai2 jenis gakla..hehe
    nway byknye warehouse sale baby2..tp betol ke period die lama cmtu smpai sept?bestnye!

  2. diah: entah2 awal2 ni je yg rajin,hihihi..tp terpaksa jgk sbb takut lapo.kalau blh taknk tinggal pose.nanti nk ganti maleh 🙂
    tu la psl tgk warehouse ni mcm sume nk p.tp skrg masih kuat ok la.lps raya dah kena stand by dah.huhuhuu takot!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge