Anak Ramai Macam Macam Perangai

Anak 3 orang kira ramai la kan. hihihi.. Waalupun masih kecil tapi dah nampak peragai masing masing. Kadang kadang jadi singa gorilla king kong dah mak korang ni.Anak anak perempuan ni manja. salah tegur merajuk. sikit sikit merajuk. Adoiii… Paling manja Arreessa la. beza 4 tahun baru dapat adik. Jadi sangat la manja. Walaupun manja tapi boleh diharap. banyak membantu dalam urusan rumah. dah 7 tahun kan. kena ajar juga buat keje keje rumah.

Maryam pun banyak ikut apa yang kakak dia buat. Arreessa rajin ajak Maryam buat sama sama dengan dia bab keje rumah. Oklah Maryam banyak juga belajar bila buat sama

kakak suka membaca.. Maryam pun folo je la walaupun belum pandai membaca.
Dua orang ni banyak membantu mama angkat baju , lipat baju. Kalau p Shaklee diaorg paling rajin ambilkan vitamin. Ada yang berkenan nak buat menantu? hihii
Maryam ni pulak paling susah nak bergambar dengan dia. Tengok la gambar dia mesti macam macam rupa. Nak bergambar je merajuk la, itu ini la.
Bila ajak bergambar mesti dia cakap ” asyik ambil gambar jekk ” ¬† ¬†hahaha
Antara Maryam dengan Arreessa. Maryam sedikit pemalu tapi lasak. Berani nak cuba itu ini. Arreessa penakut sikit.
Dahlia? masih belum keluar perangai sebenar. baru 4 bulan kan.. nanti dah besar 3 gegirlss agak agak macam mana la. 3 merajuk.. babah pujuk.. hihii

5 Replies to “Anak Ramai Macam Macam Perangai”

  1. Yang mak anak 3 hero kat sini pulak lain ceritanya. MashaAllah taktau rupa rumah ke apa dah kadang-kadang tu. hahaha. enjoy jela sebab selalu fikir nanti diorang besar takde dah tukang sepah rumah.. btw, anak lelaki pun pandai merajuk tapi senang sangat nak pujuk,hihi..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge