eee….geram la kat budak tecit ni…

Arreessa sudah 7bulan…berat 6.7kg .berat naik 300gram je.huhuhu sabo je la.Ainul pun dah start bagi Arreessa makan bubur nasi + ayam.kemain suke dia.Habis semangkuk makan.makan banyak tapi bila timbang berat naik seciput je.sekarang ni Arreessa dah pandai melompat.nak lompat je kejenyer…

10 Replies to “eee….geram la kat budak tecit ni…”

  1. tak lama lagi bleh rasa makan ayam kayefchi la.ekeke.hanie tak tau pn dh bleh start bg makan ayam.cian adrianna kna paksa makan sayur n buah je :p
    bleh nak lepak skali ni?nk jmpa arreessa yang cute molek ni 🙂

  2. hanie: masa check up tu la ainul tanya paed.dia ckp dh blh la try bg daging/ikan/ayam.ainul try ayam sbb senang.ala2 mcm masak bubur nasi perasa ayam.arreessa pun suke.lps ni blh try ikan bilis plk ")

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge