Jalan-jalan Cari Asam Pedas & Mee Bandung Muar..

Hai kawan-kawan,

masih ingat tak entry ainul psl nak bawa Arreessa p Melaka tu.Tak ingat??? sila cari balik ye “)
Sebenarnyer p Melaka ada keje tp alang-alang tu bawa la Arreessa sekali.Husband pun dh mula cuti berlajar kan.so senang la nk usung mereka berdua ke mana sahaja..
Destinasi pertama kami adalah Pengkalan Balak.sebab di sana la tempat keje ainul. Sempat bw Arreessa p makan2 kt gerai tepi pantai.Best sgt sbb angin kuat.sejuk tp Arreessa mcm tak biasa lagi.hehhee

Abis je keje kt sana. kitaorg terus gerak ke bandar Melaka. Mula-mula bawa Arreessa p makan cendol kt area sg melaka.Excited betul dia.Sampai ada org Holland berkenan kat dia.sabo je la..

Abis je makan cendol, kami naik beca..Arreessa takut sampai hisap je tudung mama.abis basah…

US “)
Yang sedih masa p Melaka ni sebab tak sempat nak naik Melaka Cruise.Huhuhu..time kami p tu dah nak maghrib.trip cruise tu plk 1jam.Husband taknak naik sbb takut Arreessa meragam time maghrib.huhuuhu
Menara taming sari pun tak naik sbb p time siang.Kalau naik malam baru best.Arreessa sangat susah nak bawa kuar time malam.Jadi malam-malam dok dlm hotel tgk tv je..
Keesokkan harinyer p JB pulak.wedding Cik Anid.My best friend “)
To be continue…………………………………

5 Replies to “Jalan-jalan Cari Asam Pedas & Mee Bandung Muar..”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge