Jari Pijar, Kena Kertas Pun boleh Luka. Kulit Sensitif apa nak buat?

Tapak tangan, jari jadi pijar, sensitif kena kertas pun luka

siapa pernah macam ni? Ainul macam ni. kalau pegang cili tangan pijar, jari terkena kertas pun boleh luka. giler sensitif kan.

ni dulu sebelum kenal Shaklee. sekarang no more pijar, luka cari kena kertas 😁

Bila baca Dr Hafiz Sulaiman ada cakap

“Ekzema sememangnya dikaitkan dengan gangguan sistem imun (pertahanan badan). Sistem imun berfungi rapat dengan sistem saraf.

Rupanya kajian terbaru sudah membuktikan saraf di kawasan kulit ini yang membebaskan HISTAMIN, bahan penyebab radang gatal dan ruam. ”

So nak UP kan sistem imun kena makan apa kawan kawan?

YES VITAMIN C SUSTAINED RELEASE SHAKLEE

Sejak amalkan dari 2011 rasa berbeza. dulu siap efek jari so cap jari takde huhu. nak p bank, buat ic , p tabung haji kemain susah nak detect. jenuh ke kanan ke kiri. sekarang rasa nikmat jadi orang biasa. letak je jari zasss settle urusan

Bagusnya Vitamin C ni sebab

Because of its antioxidant properties, vitamin C aids in your skin’s natural regeneration process, which helps your body repair damaged skin cells.~dermatologist Patricia Wexler.

So tunggu apa lagi.. grab Vit c skrg. ada offer best giler dan STOK pun giler habis cepat. musim virus ni orang grab terus 4 botol.

nak vitamin C yang paling terbaik ni boleh whatsapp saya

www.wasap.my/60133612717/vitC

#ddsbusiness