Mini sofa for kids

Assalamualaikum & salam sejahtera
Misi mencari mini sofa untuk Arreessa akhirnya berjaya. Seronok sangat bila dapat sofa tu semalam. Mama Arreessa yang melompat. Arreessa pun excited. Belum sempat nak buka plastik sudah minta nak duduk.bukan main suka dia. 
Terus sibuk nak membaca buku. bagus anak mama 

panggil babah nak tunjukkan sofa baru dia.

posing sikit 🙂

sofa kecil Arreessa. Jahitan pun kemas 
kat mana ainul tempah ye? 
Ainul order di sini
atau 
harga yang sangat berpatutan & servis terbaik. penghantaran terus ke pintu rumah 🙂
yang paling kita boleh pilih design, corak pada sofa tu.
yang berminat boleh contact Rasidah tu ye
Thank you

Jom sihat, cantik dengan vitamin semulajadi di  dietdietsihat







Comments

  1. sharEna says:

    ainul, kite pon cam nak beli utk naurah hehehe…

  2. misha.w says:

    berapa rm ainul beli ni ek? sha dah lama carik utk raisya tp tak terjumpa2..

  3. ♥ ROS ♥ says:

    lama xtgk arreessa.. dh mcm baba dia,, hihihi,,.. suka la sofa tuh.. untung la xberebut sofa dah lpas nih 🙂

  4. Ainul says:

    ena: sila la beli.comel sgt

  5. Ainul says:

    misha: total RM109.tp ainul ada request kain lain.so mahal la skt.

  6. Ainul says:

    ros: tang mana yg sama dgn babah dia? rambut ye:)

  7. irenedahayu says:

    salam… cantiknya sifa.. berapa RM ya?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge