Skuad Hijau DATANG!!! apa tu???

Alhamdulillah..rezeki datang bergolek-golek..hehee

Sabtu lepas skuad Hijau..Apa tu? hehehe  …skuad Sunlight datang berkunjung ke rumah untuk berikan stock setahun pencuci pinggan terbaik iaitu sunlight. Ainul memang guna sabun ni je.Mak pun guna.sebab bestt..guna sikit pun berbuih banyak & minyak, kotor cepat je hilang.Yang paling best baunya.ada bau lime & lemon.Takde la lepas basuh berbau sabun kan.
jeng..jeng….

sapa tue??

Kedatangan mereka juga untuk demo sikit cara-cara yang betul basuh pinggan.Ada tau.bukan main belasah je.kang minyak sana sini..
awek cun cerita sikit pasal sunlight.Ainul tau sabun je.rupanya banyak guna nyo ..

basuh …jom basuh membasuh

Masukkan sabun sikit jeee..pastu letak air.buih bykkan

kusyuk ok tengok orang basuh pinggan

lepas basuh kena bilas betul-betul..Sunlight ni tak licin so takde la susah nak bilas.sesetengah sabun tu licin jadi selalu nak tergelincir pinggan.

last sekali lap dengan kain bersih..hehehe ainul kekadang tak buat pun.terap je terus atas rak pinggan.
fuhhhh…..
banyak lagi demo ni..
best tau..
yang belum pernah try sunlight ..p kedai sekarang p beli.murah je.dah la murah lepas tu pakai sikit je sabun tu.pernah tengah iklan yang 1 botol boleh cuci beribu pinggan tu..betul tu tak tipu.yang nak buat kenduri, 1 botol je cukup.confirm jimatt
    Kempen Ribuan Senyuman dengan Kuasa 100 Limau Sunlight
Kisah demo yang lain kita sambung untuk entry seterusnya ye 🙂

Comments

  1. Sunlight memang byk buih… Kalau buih sikit rasa cam tak bersih je kan?

  2. antalya says:

    mmg best guna sunligt. wangi dan menjimatkan.pastu tak kasarkan tangan kan kan kann

  3. nieza pon suke gune sunlight..

  4. Umi Nazrah says:

    wah tak sangka depa tu mai umah akak. umah sya guna sunlight jgk tp for sure la takkan depa sanggup nk mai kedah 😀

  5. deena awanis says:

    apesal dapat free sunlight ni?/stok setahun pulak tuh..nak jugakk!!

  6. Liza says:

    First time singgah sini sbb Kempen Sunlight ni. Jon tgk skuad kat rumah Liza lak..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge