Tips beli barang murah

Tips beli barang murah

Semalam p beli barang kat pasaraya. Memang selalu beli benda tu pun Harga biasa beli RM3.99

Tapi semalam harga nya RM3.55


Wahhh murah dari biasa. Maka kena borong banyak la kanĀ 

Dan baru perasan semalam 11 hb tengah bulan orang belum gaji. Ishh untung kan shopping tengah bulan. Dah la orang tak ramai. Nak bayar senang

Nanti masa orang gaji mesti benda akan nakk jadi RM3.99

Strategi business

Gaji business akan masuk 14hb ni. Tengah bulan dan dapat shopping dengan harga murah

Untung betul orang buat business dapat gaji tengah bulan. Belum habis guna masuk gaji hujung bulan.

Best ke best giler?

Siapa nak gaji tengah bulan?

Boleh hubungi saya.saya ajar cara buat min RM2k. Nak RM5k pun boleh je

www.wasap.my/60133612717/businessdds

#DDSBusiness
#DDSSuccessJournal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge